duminică, 8 august 2010

Public țintă Fanta: mamele

Now how did they reach this conclusion? Ati vazut ultima reclama Fanta? În primul rând de când Fanta e o „ea”? În prima parte a reclamei spune „.... o Fanta”. „O sticlă de fanta”? Știu că nu avem un „it” în română, dar nici nu cred că e ok să spui „o fanta”... draguța de ea.
Și în urma căror cercetări au ajuns la concluzia că trebuie să se adreseze mamelor? În timp ce segmentul mamelor este acaparat de sucuri naturale, care folosesc „tot fructul” (chiar și partea albă din portocală!) Fanta intră pe piața și spune că nu are coloranți și toate celelalte care se spune că nu se mai folosesc acum și poți cumpăra cu încredere acum Fanta, ca să fii o mamă ideală. Numai mie mi s-a tăiat firul aici? În primul rând parcă băuturile carbogazoase nu se adresau mamelor decât dacă vorbim despre Adria.
Reclama vine mult prea ca nuca în perete, nu teasing sau warm-up, fără avertizment schimbă publicul țintă și vorbesc mamelor.... Is it just me?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu