sâmbătă, 23 mai 2009

Pe masina sau pe foaie?... he!...

Una din cele mai bune reclame cu vedete din cate am vazut! Puya joaca foarte natural, sincer, mi`ar place sa`l vada jucand mai mult, replicile sunt spumoase, naturale si extrem de funny, si scenariu este pe cat de banal, pe atat de genial. In fine, am facut o descriere in cuvinte "marete" a unui spot pe care trebuie sa`l vedeti.

Drept urmare:


Asta spre deosebire de cel mai prost spot pe care l`am vazut vreodata, mai prost decat cele de la bonux sau you name it. Imi pare rau ca va pierd un minut din viata cu spotul asta. Dar ca sa valorifici un lucru ai nevoie uneori de un contrariu.



Voi ati inteles ceva din reclama asta? Doamne, ce actrita proasta e Nicole Kidman! Daca ea a castigat un Oscar, Puya e noul Al Pacino!

2 comentarii:

  1. Ca destul de bine zici!:)Am impresia ca-i facuta de Scala JWT cea cu puya.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca e facuta de ei: Felicitari!
    Daca e facuta de altcineva: Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere