duminică, 10 mai 2009

Sa fie revolutie!

Il ascultam pe Badea intr-o seara, cand spunea ca s-a intors din vacanta si e nescris si nevorbit, si il citeam pe Ioan T. Morar, spunand, cu alte cuvinte, ca blogul il ajuta sa-si verse naduful.
Am o serie de lucruri de povestit, cum ar fi mini-concediul meu de saptamana trecuta. Poate ca ar fi fost mai bine sa povestesc si in ordine cronologica, dar nu am chef sa povestesc de cum fu la mare si delta. Alte lucruri ma macina pe mine...

Cum ar fi nevoia sa fii tu insuti. In ultimul timp am simtit nevoia asta pentru ca nu am fost eu. Come to think of it*, este impropriu spus ca nu am fost eu. Eu sunt in toate momentele vietii mele, ca nu traieste nimeni altcineva in papucii mei. Mai bine spus nu am fost cum imi place mie, si cum ma simt eu bine. In acest sens iau masuri si am sa revin cu detalii, poate aveti si voi curaj sa luati masuri. Pentru ca nu cred ca toti cei care citesc acest post sunt multimiti de unde se afla. Pentru cei care sunt deja acolo, I`m getting there too*. :D

Recent m-am mutat la o alta chirie, iar apartamentul asta avea nevoie de niscaiva remodelari. In ajutor a venit mama, in ale carei gusturi in design interior am complet incredere, si care, cel putin pentru mine, poate sa faca si un grajd sa para locuibil. Aceste doua week-end-uri m-au pus pe ganduri, m-au determinat mai mult ca oricand sa fac o schimbare. Mi-am dat seama ca ne depunem eforturile in directia gresita. Hai sa nu vorbesc la plural. Eu imi depun eforturile in directia gresita. De ce sa ramai intr-un sablon si sa nu faci un pas alaturi, pas pe care ti-l doresti de mult?

Curaj, gaina, ca te tai? Poate. Dar nu vreau sa traiasc precum atatea modele in jurul meu, cu "ce-ar fi fost daca". Pai, daca si cu parca se plimbau pe-o parca si eu ma uitam ca fraierul de pe mal.

* Limba engleza in scris este pentru mine o marca a oralitatii. Limbajul folosit nu este unul scortos. Eu folosesc engleza nu ca ma laud, orice muc o stie acum, ci din simplu motiv ca am crescut cu cartoon network in engleza, iar creierul meu, daca gaseste mai repede un termen in engleza decat in romana, il foloseste pe ala. "E dovedit stiintific!" Nu va convine, nu cititi! Mi se falfaie!

Later edit: Intamplarea face sa tot dau peste "chestii" care sa-mi intareasca hotararea. Nimic nu`i intamplator. poftim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu