duminică, 14 septembrie 2008

Genul programului: comedie neagra

Bag de seama ca nici nu public mai mult pe blog, dupa cum promisesem (than again, promisses are made to be broken) si mai nou ma fac critic de film. Dar daca vad ceva frumos, trebuie sa spun lumii mai departe. Am mai vaut un film excelent.
Filmele englezesti (nu toate, binenteles) au fost mereu slabiciuna mea. Sunt spumoase, inteligente, trebuie sa aiba un umor negru, iar acea raceala cu care trateaza englezii lucruri socante, precum un omor, este absolut delicioasa.
Filmul pe care l`am vazut "se intituleaza" (ma amuzat verbul asta) "Death at a funeral". Va dati seama dupa titlu ca e as black as it gets. E o combinatie de familism, santaj, dragoste, grotesc, droguri, homosexualitate, nudism (dar care te face sa razi in hohote, si nu sa pui mana pe ochii celor sub 12 ani) si binenteles moarte, daca tot e o inmormantare.
Un "melange" foarte ponderat, nu cu acea exagerare cu care ne plictiseste Hollywood`ul, cu o multime de personje , care abia astepti sa vezi ce patesc, unde care fiecare in parte isi face rolul perfect. Si spun perfect cu toata gura. Apropo de asta, citeam pe imdb un comentariu la film, in care cineva comenta jocul actorilor. Si spunea ca Alan Tudyk a fost un deliciu, dar si Mathew MacFathien, dar si ala, si daca il pomenesc pe asta, trebuie sa il pomenesc si pe celalalt, cu care a facut un cuplu nemaipomenit. Dar defapt toata distributia a picat numai bine pe rol.
Vad ca am ramas fara epitete la superlativ din lista si asa saracacioasa, pentru un film din 2007, dar al carui umor nu are varsta. Va atasez un trailer, nu linkul, dupa cum faceam de obicei, pentru ca imi doresc din inima (cum ar spune Mihaela Radulescu) sa rada si altii pana nu mai pot respira, asa cum am patit eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu