luni, 1 septembrie 2008

Mare la bulgari...

Am fost si eu la Bulgari, cum merge tot romanul fara litoral in tara lui. Ei, sa nu fiu rea, se spunea ca acolo sunt servicii bune (adica mai bune decat la noi), preturi mici si peisajul mai frumos, doi in unu, munte si mare.
Nu o s`o lungesc foarte mult. Am fost la Nisipurile de Aur, dar depinde pe a cui plaja erai ca sa vezi nisipuri de aur. Erau si scoici, si pietre, dar nu`ti rupeai totusi picioarele. Apa... depindea de curentii marini, cam ca la orice mare. Odata mai curata, odata mai murdara... preponderent nu te scarbeai cand intrai sa te balacesti, si cert e ca se strangeau algele de pe mal.
Plecam acum de pe plaja prin statiune. Oferta pe tarabe slaba spre foarte slaba. Aceleasi lucruri peste tot iar preturile.... O poseta din carpa, care nu iti lasa o lacrima in coltul ochiului, 60 RON, plin de curele cu D&G, esarfe, bratari si margele. Am avut impresia ca au o obsesie pentru facaturi, in sensul ca toate esarfele/posetele/curelele/accesoriile erau de la Versace, D&G (Daniel & Gabriel cum ar spune cocalari.ro), YSL. In plus, toate erau, desi ieftine, scumpe.
Altceva: MANCAREA ERA SCUMPA!!! Dovada, o pizza - 28RON, paste - 20RON, frigarui - 340 RON, porumb fiert - 6 RON. Si lista poate sa continue.
Oricum, odata se merita sa mergi, macar sa vezi campuri pustii, de la vama spre statiune, cat de ramasi in urma sunt, lada niva si moskvici, cati romani sunt acolo, mai ales in week`end si sa nu ratati castelul Balcic.
A, sa nu uit, mancarea pe langa ca e scumpa, e grasa si nu e gustoasa. La intoarcere am mancat in Vama, si era atat de buuuuuun! Si ca tot am ajuns si aici, Vama Veche e o statiune superba, nu prin aspect, ci prin senzatie. N`am stat decat 2 ore, cat am mancat si ne`am plimbat pe plaja, dar e altfel... te face sa zambesti. :)
Cam atat. Pentru informatii suplimentare, contactati`ma prin comment.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu