vineri, 28 martie 2008

Uite, mami, sageata zice s`o luam in sus!

Mi`a revenit zambetul de alta data. Zambesc din orice fleac, si nu ma mai supar cand astept metroul 15 minute, cand lumea nu zice "ma scuzati!". Parca nu ma mai grabesc si totusi reusesc sa ajung la timp, ca niciodata. ;p Sper sa nu pocesc, dar pana acum lucrurile merg cam bine...
N`are niciun sens sa va informez despre astfel de trairi personale. Sper sa le traiti si voi, chiar numai daca vedeti o ramura in sfarsit verde sau in sfarsit un fir de iarba si o pisica ce il roade.
Abia astept sa ajung in Iasi, si sa ma bucur de Copou, cu prietenii pe care nu i`am mai vazut de o droaie de timp. Si alte lucruri pe care nu le mai scriu aici.
Un copil, foarte vorbaret de altfel, in RATB ii spune mamei lui: "Uite, mama, sageata ne arata sa o luam in sus!". Era un semn de circulatie care arata sens unic. Mi`am adus aminte de o conferinta pe care am vazut`o pe youtube, in care un profesor universitar vorbea despre creativitate, si pomenea la unmomendat ca noi nu ne educam creativitatea, ne educam inafara ei, asta referitor la sistemul de invatamant. Un alt lucru pe care l`a povestit, a fost o intamplare a unei fetite in scoala primara care in genere nu era niciodata atenta la ore, dar la o ora de desen era foarte pasionata de ceea ce facea. Invatatoarea, induiosata, se duce sa vada ce face si sa o incurajeze:
"Ce desenezi acolo?"
"Il desenez pe Dumnezeu", raspunde fetita.
"Dar nimeni nu stie cum arata Dumnezeu...."
"Vor afla in cateva minute."
Sper ca v`am trezit curiozitatea. Discursul este deosebit de inovativ si foarte foarte funny. Nimic boring gen bla bla de conferinta.
check it out! Think outside the box

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu