sâmbătă, 2 aprilie 2011

It gone wrooong!


Desi am o alta treaba in acest moment am simtit imperativ nevoia sa scriu despre ce ruleaza acum la TV: Premiile Gopo.
Marketing, PR si Advertising, frate, stim sa facem. Atata promovare cat am vazut pentru Premiile Gopo am vazut pentru foarte putine evenimente. Si ce mai "coverage". Gopo probabil vrea sa fie un fel de Oscar pentru Romania.
Dar cate momente penibile! Oameni nepregatiti, varzari care habar n-am ce cauta acolo... oare a existat un REGIZOR care sa le spuna si nenorocitilor care aveau sa urce pe scena ce naiba cauta acolo?
Ca o observatie, "batranii" si cei carora le spunem profesionisti (precum Andreea Esca) intr-adevar au fost prezentabili si au fost in stare sa vorbeasca coerent. In rest, te simteai tu penibil de penibilul lor (din fericire nu stiu numele celor care au urcat pe scena ca sa ii nominalizez). Daca tot vrei sa faci sa faci show si participi la un show si ESTI ACTOR, spune si tu ceva mai mult decat "Va multumesc!". Sanchi, filmul vorbeste de la sine... asta cand ma duc sa vizionez un film, dar cand esti premiat pentru ce ai facut, spune si tu doua vorbe acolo.
Penibil... am schimbat canalul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu