luni, 20 septembrie 2010

Master.... check!

După o pungă de junk food și o cană de cafea m-a luat cheful de blog. Nu am scris de ceva vreme pe blog pentru că m-am pregătit pentru admiterea la master. Astăzi a fost interviul, totul a decurs bine și acum nu îmi mai fac mustrări de conștiință că scriu pe blog. :)
Experiența de la interviu a fost extrem de plăcută. În comisie a fost un profesor despre care am vorbit în unul din primele posturi de pe blog și care ne spunea la un curs că fie că avem sau nu chef, trebuie să ne așezăm la masa de lucru și cheful poate va veni, dar este important să începi lucrul dintr-un loc.
După cum spuneam, e blogul meu și dacă mă bucur de ceva am să scriu! Acest profesor m-a încurajat dându-mi extrem de valorosul feedback, printre care mi-a spus că sunt foarte inteligentă și că am un discurs foarte bine structurat. Chiar și în cazul în care primești un feedback negativ și îți stă în gât, e mai bine să îl primești decât să nu îl primești deloc.
Nu mai am idei acum. Mă duc să-mi pun ceai în cană și să dorm. Între timp, here is a good night song:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu