sâmbătă, 4 septembrie 2010

Băieții s-au întors pe treaba lor! (The boys are back in town!)

Astăzi am fost pe poligon, la prima ședinta pe moto. It was greaaat! Dar am fost și la cinema și am văzut The Expandables.
Îmi era dor de un film old scool de actiune, cum numai Stallone putea sa facă. Și în caz că vă îndoiți de capacitățile lui regizorale, nu o faceți. E prea tare! (Expresia se potrivește contextului). Adică din primele 10 min. ești cu genunchii la gură și exclami fără să vrei un „Uaaaaaauuuuu!”. Niște efecte de mai mare dragul, dar FOARTE VIOLENT!
Plot-ul era... un pretext pentru film, sincer. Adică o echipă de mercenari nobili este solicitată pentru o misiune. Misiunea se dovedește a fi prea riscanta, deci echipa condusa de Stallone renunță. Dar intervine fata și scopul suprem.
Am trăit cumva în două lumi în timpul vizionării. Pe de-o parte efectele mă furau și fascinau și pe de altă parte erau glume ironice care făceau trimitere la fapte reale. Gen: Schwarzenegger vrea sa fie presedinte; tipa țipă „This is not your war!” numai că Rocky nu mai spune „'T'is now!”. Și alte glumițe care piperează acțiunea.
Unele persoane cu care am fost la film s-au amuzat mai mult ca faceam umbre pe ecran la sfarsitul filmului, însă mie îmi lipsea un film cu bătăi. Un film cu bărbați preponderent e mai reconfortant decât unul cu tipe.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu