miercuri, 28 mai 2008

Cristian Mungiu <=> Gabriela Lungu

Tocmai am citit un articol pe net care m`a determinat sa scriu iar pe blog. ...chiar ca ma gandeam ca nu mai gasesc un subiect pentru informarea voastra, stimatii mei.
Daca inca nu v`ati dat seama, sunt un mare suporter al PR`ului. Cuvantul suporter nu este ales intamplator, si veti vede imediat de ce. Va aduceti aminte campania la Bergenbier, cu ziua Barbatului? Sigur o stiti pentru ca au fost bannere mari prin oras, corturi pentru adunarea semnaturilor si tot asa. Ei, aceasta campanie de care va aminititi fara doar si poate a castigat Platina la European SABRE Awards – un fel de Palme d’Or al PR-ului .... am copy-paste`uit. Campania a fost realizata de The Practice, al carui managing partner este Gabriela Lungu, iar Oana Bulexa, project manager pe campanie.
Ceea ce pe mine m`a bucurat tare mult, mai ales ca am vazut`o pe Gabriela Lungu la o conferinta pentru studenti si mi`a picat drag de ea de atunci pentru ca e atat de naturala si zambareata. Si se dovedeste a fi si profesionista.
Felicitarile mele!
Si ca sa va lamuriti mai bine, voila un interviu de pe wall-street.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu