sâmbătă, 24 mai 2008

Bucuresteni, bip`uiti!


Sunt autocar, ma indrept spre casa si m`am hotarat, dupa ce am dictat o tema prin telefon, ca, daca tot am laptopu deschis, sa scriu un post pe blog. Pentru cei care se indoiesc acum de integritatea mea mentala, e un post pe care il voi copy`paste`ui din word cand o sa am net.
So, ceea ce voiam sa scriu de tare mult timp e o informatie pe care am auzit`o la TVR1 (singurul post pe care il prind cu cablul neplatit), intr`o emisiune matinala, data de un agent al politiei: "S`AR PUTEA FACE O BANDA SPECIALA PENTRU AUTOBUZE, in viitorul mai mult sau mai putin indepartat, asta in functie de cate bilete se vand si de cat se bipuieste (nu stiu termenul academic) cardul magnetic."
Initiativa mea este mai mult decat nebuneasca, luand in considerare doi factori:
  1. sunt o comoda cand vine vorba sa`mi bipuiesc cardul. Dar cand am auzit vesti atat de incurajatoare, am facut efortul de a`l scoate din ghiozdan, apoi portofel, apoi sa`l apropii, si sa fac acelasi proces in sens innvers. Inca nu am patit nimic. E sigur! Puteti incerca si voi. *trebuie sa mentiuonez ca rutele mele cele mai dese sunt 123/124/301.... intelegeti acum termenul "efort" si puterea sperantei?
  2. numarul meu de vizite de pe blog se apropie de un umil 100. (Cu aceasta ocazie as vrea sa multumesc familiei) Dar mai sunt persoane care`mi citesc blogul, pe care i`as ruga sa dea informatia mai departe...... Andra..... :p
poate... poate.....

Cu bucuria ca am reusit sa scriu insfarsit postul, dintr`un autocar care ma hatzana si ma face sa ma tem pentru integritatea laptopului, va promit ca revin cu informatii interesante intr`adevar pentru viata voastra... mai putin cu acest post, daca nu locuiti in Bucuresti.
Si apropo de lucrui interesante, acum citesc Ed. Bernays, Cristalizarea opiniei publice, ed comunicare.ro, si sunt cateva lucruri interesante pe care mi`ar place sa vi le transmit.
Aviz pasionatilor de PR. :)

2 comentarii:

  1. Mi-e cunoscut si drag stilul postarilor copy paste-uite din Word. :) Exact asa faceam si eu pe tren.

    RăspundețiȘtergere
  2. aham. mai fac asa ca sa nu pierd intensitatea momentului. Mai greu e cand scriu in carnet. :p

    RăspundețiȘtergere