joi, 29 mai 2008

Leapsa

Mersi, Andra! Nu am raspuns mai devreme ca nu am vazut ca mi`ai dat si mie leaspa. So....

Cum te simti azi?
Nicu Alifantis- Balada Blondelor Iubiri
E frumos, e prea frumos la tine`n suflet
E tarziu, e prea tarziu la mine`n gand
Impartasim, impartasim aceasi taina,
Dar nu se stie, nu se stie pana cand.
Suntem lucizi pana la sange,
Si nedespartiti pana la cer.

Vei ajunge departe in viata?
Activ & DJ Optic- Feel good
Melodia imi da sperante, mai ales ca ma bine dispune, dar nu`mi spune nimic concret.
Well.... I close my eyes, I realize, something is making me feel so alive. :D
Brb, got to dance. :p

Cum te vad prietenii?
Taxi- Stelele Care Cad
Banuiala mi`a fost confirmata: I am a star! Oricum, pot trage o concluzie de printre randuri: sunt optimista.

Te vei casatori?
George Michael- Star People.
I do not count myself among you
I may be living in a dream
It's just there seem so many of you
Can't help but hope
There's a difference between....you and me


Care e tematica prietenului tau cel mai bun?
Stigma- Niciodata
E Posibil ca Oana si Cecilia sa dea cu subintelesu... Dar cum pana acum melodiile s`au potrivit ca nuca in perete, sper sa fie si cazul asteia. :p


Care e povestea vietii tale?
Nikkfurie- The a la menthe
O, DAAAAA!

Cum au fost anii de liceu?
X-tim Deluxe feat. Sam Obernik- Just wont do
O melodie a majurilor noastre. Na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na-na....... My oh my!

Ce mai poti obtine de la viata incontinuare?
Ella Fitzgerald- Have yourself a Merry little Christmas
:)) Next year all our troubles will be far away. Deci la mai multe inainte!!! A, si tot printre randuri, inseamna ca o sa am multe cadouri. ;))

Care e cel mai grozav lucru despre prietenii tai?
The Kinks- A well repsected man
N`am ce spune. Melodie de la Dragos.

Ce se va gasi in magazine week-endul acesta?
Chiar sunt curioasa....
Hanson- Save me....... jeez, de cand am melodiile astea pe calc. Imi mai dau o sansa, trisez
Norah Jones- I got to see you again....
Pai de asta vom si afla ce se gaseste in magazine, ca tre sa`l vizitam iar si iar. Aren`t we all victims?

Ce cantec te descrie?
Africanism All Stars- Summer Mood
Dupa cum ar spune Andra: Ataaaat! OOOOaaaaeeeooooo! Come away, dance with meee!

Ce cantec ii descrie pe bunicii tai?
When did they get mixed up in this? Oh well...
Dire Straits- Tunnel of love
E o melodie mai oldie... dar tunel of love? Oh sure, desi daca ma gandesc la bunicu.....

Cum iti merge viata?
Mylen Farmer & Seal- Les Mots.
Les mots, les sentiments
Les mots d`amour, un temple.... You could kill a life with words.


Ce cantec iti vor canta la inmormantare?
Snoop Dog Ft. The Doors- Riders on the storm
WTF, mie chiar nu mi`a placut filmul The Doors. Well at least they`ll have a good boogy!

Cum te vede lumea?
K-os- The love song
I like!

Vei avea o viata fericita?
Queen- I want to break free......?!?!?!?

Ce cred de fapt prietenii tai despre tine?
S
plit- Falling.
O stiti, e de club, in ciuda numelui, e de bine pentru imaginea mea.

Ravneste lumea, in secret, dupa tine?
Seal- Killer
Hai, really, nu mai comentez.

Cum poti fi fericit de unul singur?
Daft Punk- Techonogic
Maybe the future... sad, totusi nu cred.

Ce ar trebui sa faci cu viata ta?
Nicu Alifantis- Umbra
Te rog pe tine umbra, sa redevi fiinta!

Dau mai departe tuturor care citesc postu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu