miercuri, 20 octombrie 2010

Coco

Acum 8 ani aveam 16 ani... uf, a trecut mult timp, am evoluat, am invatat... La 16 ani intram la liceu. Dupa ani de pregatire si chin la matematica si romana... si geografie dar acolo nu a fost chin, am dat in final examenul de capacitate, alias capacul. :) Prima zi de liceu, eu in uniforma liceului, de culoarea sobolanului si textura sacului de rafie, cu parul impletit spic si pantofi luati noi.
Erau cativa fosti colegi din generala, ne cautam diriginta, aveam emotii, chicoteam cand au pus imnul Romaniei. In clasa ne masuram fiecare, ne cautam locuri in banci, aveam acel sentiment ca incepe o noua etapa.
Asta faceam eu la 16 ani, la fel ca foarte multi altii.

Crina Coco Popescu a urcat in schimb pe cel mai inalt vulcan din lume (No, cati dintre noi aveau pe to do list asta?) plus "Până acum am adunat în palmares cinci vârfuri din Seven Summits şi şase din Volcanic Seven Summits. Plus şase recorduri în alpinism! Şi toate acestea la doar 16 ani" si pe 2011 urmeaza Everest. Dupa... habar n-am, dar Terra nu stiu ce mai are de oferit...
Am intalnit-o pe COCO la WOW. Inainte sa vorbeasca, a fost prezentat un film cu reusitele Romaniei, cu Nadia, cand lua prima nota de 10 din istoria gimnasticii. Erau momente, dupa cum spune Cristian Topescu, cand Romania nu se multumea cu locul doi si eram recunoscuti in lume pentru rezultatele mari si ambitia noastra.
Putem fi din nou asa dar este nevoie de ajutorul tuturor ca acele valori, ambitii, sa iasa la suprafata sa fie cunoscute si sa poarte drapelul Romaniei mai departe. Romania sa isi promoveze din nou valorile si nu greselile, pentru ca ei sunt brandul nostru de tara, si daca vreti un simbol pentru asta, acela este drapelul tarii pe care COCO il arata pe varful fiecarui munte sau vulcan cucerit!

Are nevoie sa mai stranga fonduri sau materiale pentru expeditia sa astfel incat sa fie prima femeie alpinist EVER care sa cucereasca Seven Summits si Volcanic Seven Summits. Si ca la anul sa cucereasca Everestul. Voi ce spuneti, pentru o fata de 17 ani e bine... nu? Va dau un link catre blogul ei, unde spune de ce are nevoie si conturile la care puteti transfera bani.
DACA NU INTRATI PE SITE JUR CA N-AVETI INIMA!!!

Acum, pe bune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu