vineri, 27 martie 2009

Efectele crizei: Un profesor din Idaho vinde spatiu publicitar pe lucrarile de control ale elevilor

de Adrian Novac HotNews.ro
Vineri, 27 martie 2009, 10:42 Economie | Media & Publicitate


Un profesor de liceu din estul statului Idaho vinde spatiu publicitar pe lucrarile de control si pe temele elevilor, informeaza AP. Jeb Harrison, care preda istoria si stiintele economice, a afirmat ca a oferit reclama celor de la Molto Caldo Pizzeria pentru a economisi bani si a-i invata pe copii ce inseamna publicitatea.

AP precizeaza ca Harrison a incheiat un contract cu o pizzeria locala iar fiecare lucrare de control, test sau tema pentru elevi are tiparita o reclama cu litere rosii pe care scrie "Pizza de 35 de cm de la Molto, fiecare toping costa doar 5 dolari".

Harrison a declarat ca ideea i-a venit dupa ce directiunea scolii a decis recent sa reduca numarul de coli de hartie pe care profesorii le pot folosi. "Am vrut sa gasesc o modalitate prin care sa economisesc bani. Trebuie sa vindem spatiu publicitar pentru anuarul clasei, pentru ziarul scolii. Nu cred ca reclama aceasta mica va schimba atitudinea elevilor", a afirmat dascalul.

Profesorul a contactat unul dintre restaurantele locale, reusind astfel sa le asigure elevilor hartie pana la inceputul anului scolar viitor. Proprietarul pizzeriei din Pocatello, Dan McIsaac, a achizitionat coli de hartie in valoare de 315 dolari si a platit ca reclama restaurantului sau sa apara pe toate colile.

Conducerea scolii nu a fost incantata de ideea profesorului, afirmand ca initiativa incalca politica districtului de a nu face reclama companiilor, insa a cedat dupa ce Harrison a afirmat ca reclama va ajuta copiii sa inteleaga o serie de evenimente din trecut, precum Marea Depresiune din anii' 30.

AP precizeaza ca profesori din intreaga America incearca sa gaseasca modalitati pentru a face fata crizei economice, insa vinderea de spatiu publicitar pe lucrarile de control reprezinta o idee unica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu