duminică, 2 ianuarie 2011

Planuri pentru 2011 :)

Luna decembrie este luna in care probabil stau cel mai putin pe net, am un minim de activitate in social media si nici cu mesajele de Sarbatori nu stau prea bine. Tot timpul se aglomereaza la birou, chiar daca nimeni nu mai are chef, daca ajungi acasa ai treaba sau chiar nu ajungi acasa deloc pentru ca trebuie sa te vezi cu prietenii. Cand ne apropiem de sarbatori ai liste kilometrice cu cadouri si alte lucruri de cumparat pentru Craciun.
Anul asta nu am simtit insa sarbatorile la fel ca in alti ani... Am avut deadline-uri, am avut proiecte pentru facultate. Nu am facut brad in Bucuresti, doar am pus instalatii in geam, ceea ce sa spunem ca a ajutat dar prea putin. Am plecat pe 24 dimineata din Bucuresti si am facut X opriri pana acasa, pe la alte case. Faptul ca nu am fost acasa pe 24, sa fac bradul si sa o ajut pe mama, au facut Craciunul sa ma ia prin surprindere: am ajuns acasa, am mancat, imediat cadourile sub pom, baga somn ca ai mers mult azi si esti obosit, dimineata uite cadourile, puse de aseara pe fuga deci nu cu foarte multe funde. Haide in vizita la x, avem si o intalnire cu fostii colegi, dar mai stai si pe acasa, fugi pe la bunici. In a doua zi de Craciun m-am intors in Bucuresti si am facut cam 12 ore pe drum pentru ca au fost troieni.
Nici la capitolul Revelion nu am stat mai bine. L-am facut intr-un club (a first for me), am ajuns acolo mai devreme decat cel care avea biletele deci l-am asteptat afara, am uitat sampania deci nu am dat "cioc" la 12 noaptea, iar in club s-a intrerupt muzica pe la 12.02 pentru 30 de secunde si asta a fost tot. Am iesit insa afara cu partenerul sa ne uitam la artificii (eram aproape de Casa Poporului) si asta a fost frumos.
Pentru la anul imi propun sa merg acasa pe 23 si sa fac revelionul infofolita in Piata Constitutiei.

Va urez tuturor un an nou cu mult spor in ce faceti si cu sanatate! Sper sa fim mai intelepti decat anul trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu