joi, 2 decembrie 2010

E greu sa gasesti un mix bun

Nu am mai avut timp sa scriu pe blog, mea culpa! Dar trecem la subiect.
In ultimul timp am avut oportunitatea, sansa, marea onoare si privilgiul sa lucrez alaturi de Cristi Manafu, o persoana care da 95% din ce are. In 5% mai si doarme...
Am fost implicata in proiectul antreprenori.netcamp.ro si am luat interviuri la majoritatea antreprenorilor care apar pe site. Acum pe bune, cine mai are o astfel de sansa (inafara de Cristi). Am vorbit cu oameni care din doua propozitii iti ridica moralul si te faceau sa crezi ca totul e posibil, ca nu exista "nu", sunt mereu solutii, doar problema trebuie enuntata corect. Oameni modesti, cu bun simt, dar care isi recunoasteau meritele. Absolut toti cei pe care i-am intervievat m-au uimit prin ceva aparte: Orlando Nicoara prin prestanta, Dragos Manac prin eleganta, Florin Grozea prin profesionalism, Dorin Boerescu prin cunostinte, Alex Ghise prin putere, Alex Lapusan prin hotarare, Marius Ghenea prin inteligenta, George Lemnaru prin dedicare si Vlad Stan prin energie. Cand timp de doua saptamani ai un coktail din toate cele de mai sus, vrei sa ceri mai mult de la tine, iti spui ca a sta seara pe youtube nu e relaxare ci e pierdere de timp. Ajungi sa fii in competitie cu tine, tu fiind singurul judecator iar eu sunt unul extrem de critic (prietenii stiu).
NetCamp pentru mine este agonie si extaz. Life is a pitch a fost un teasing in acest sens. Astept momentul in care voi trai gustul coktailului insa ma uit cu teama spre momentul in care, dupa NetCamp, partile componente se vor risipi... pentru mine. Dar sper ca eu sa raman totusi in ritmurile antreprenoriatului. Altfel, mai devreme sau mai tarziu o sa ma dau cu capul de pereti!

Vlad Stan (Life is a pitch) from ReFresh.Ro on Vimeo.




Dragos Roua (Life is a pitch) from ReFresh.Ro on Vimeo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu