sâmbătă, 13 noiembrie 2010

Alo? Vodafone? N-am chef!...

In 2008, il descoperisem pe Iulian Enache, bun prieten al Premium Communication. Puteam sa citesc blogul lui fara grija, razand in hohote, cu transpiratii si lacrimi; colegii mei intelegeau si ma priveau zambind, gandindu-se ca si ei au ras sau vor rade cu aceeasi pofta la ce a mai scris Enache. Imi aduc aminte un episod in care Enache povestea cum s-a certat cu o tuta de la RDS. Ca sa reflecte mai bine situatia, a desenat-o ca pe o mica Mona Lisa in paint si a pus-o si pe pagina lui din flick.
Avand aceasta lectura in spate, in momentul in care am avut o "neintelegere" cu cei de la Vodafone am stiu ca trebuie sa o impartasesc.
Conform legii emise prin vara, persoanele care au fost intr-atat de fraiere incat sa nu isi ia un telefon gratuit sau alte gratuitati impreuna cu abonamentul, pot sa isi inchida abonamentul fara niciun fel de alt cost. Cum eu nu mai aveam job, nu imi mai permiteam sa platesc abonamentul. M-am dus la un Vodafone si:
- Buna ziua! As dori sa imi inchid abonamentul.
- Bine! Va costa: pai 150 ar costa in mod normal dar pentru ca au trecut 3 luni de atunci, scadem x, inmultim cu y si deci mai aveti 120 eur.
- Conform noii legi, pentru ca nu am luat nimic subventionat de la Vodafone, pot sa il inchid fara costuri suplimentare.
- A, da... am auzit ceva de asta... dar sa stiti ca nu puteti! Am mai avut un client care a vrut asta si nu s-a putut dar nu-mi aduc aminte de ce... :|
Astept 40 de minute....
- Multumim ca ati asteptat. Din pacate nu puteti sa va inchideti abonamentul fara costuri pentru ca ati beneficiat de un produs special din partea noastra. Ati beneficiat de o oferta speciala de abonament.
- Auzi, nu te supara, dar chiar nu-mi curge scuipat din gura! Macar de o oferta speciala pot sa ma agat, daca nu mi-am luat telefon. In plus e vorba de servicii. Si chiar daca era sa iau un produs subventionat, as fi platit valoarea care a ramas de plata si tot am fi inchis contractul pe SERVICII fara costuri suplimentare!!!
- Daca vreti puteti sa faceti o cerere...
L-am pus pe baiatul ala sa imi printeze codul de lege, am scris o cerere cu paragrafe din lege, coerenta, cu argumente... Dupa mai bine de 30 de zile ... am primit raspunsul de mai jos.
Acum spuneti-mi... voi cum ati reactiona?
Mai ales dupa ce sunasem eu, dupa 30 de zile la Vodafone sa intreb care e raspunsul la solicitare si mi-a raspuns un tip care mi-a zis: "Bai, stii ce? Eu azi n-am chef sa muncesc... Chiar nu am chef sa muncesc!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu