miercuri, 3 martie 2010

Aaaand, I`m back!

Fara explicatii si meditatii la intrebarea "De ce nu am mai scris pe blog?"
Tocmai am vazut un filmulet pe youtube (of course) in care un tip povestea ca cutremurul produs in Chile a fost atat de puternic incat a modificat scoarta terestra si a micsorat ziua cu o microsecunda. Nici nu pot sa imi imaginez cat inseamna o microsecunda. Dar faptul ca un cutremur a moodificat scoarta terestra si prin urmare fusul orar si modul de masurare a zilelor mie mi se pare huuuge!
Dar... totusi... numarul de secunde pe care il traim este acelasi chiar daca se micsoreaza sau se mareste ziua... Suntem extrem de dependenti de ceas si poate nu ar trebui sa vedem lucrurile chiar asa de fixe.
Sau doar eu vad programul in ore si nu in timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu