marți, 9 iunie 2009

"Pentru mine"

Alegeri europarlamentare, bla, bla, trecem la subiect.
Dupa ce a iesit EBA de la urne, intrebata fiind pentru ce a votat, ea a zis "pentru mine". Toata lumea a sarit ca iote ce sclipire de geniu beat, vai, cum a putut sa spuna asta, cand toti spuneau ca au votat pentru drepturile romaniei, o lume mai buna, pace si prosperitate pe glob.
Na ho! Mi se pare ca reactie generala e de curca beata. Deci "spuneti" (genericul pentru populatia romaniei care spune asta) ca politicienii va mint, fac numai promisiuni tampite, de care nu se tin, iabadi-iabadi-ia. Si cand cineva spune ca a votat pentru sine, simplu, fara promisiuni, dar cu dublu inteles, toata lumea a sarit ca e superficiala si luceste lumina in ochii ei. Spun ca are dublu inteles pentru ca normal ca fata s-a votat, dah, ati fi vrut sa spuna ca a votat pentru Vadim, dar pe de alta parte, o fi votat pentru binele ei, ca cetatean al romaniei. Daca a vrut sa spuna asta, i`a cam iesit prost, ce`i drept.
Oricum, si pe Eliberario, pe care eu il respect, George Vintila facea asemenea remarci, cu vai de ce tara traim. Stop whining! Mai ales daca nu ai fost la vot. Daca nu ai fost la vot mi se pare normal sa pierzi orice drept de a comenta rezultatele.
Vad o raza de lumina in optimismul curativ al celor de varsta mea, dar lenea celor care critica mi se pare ca molipseste pe prea multi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu